+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky SKY SUITE Hotel

Storno poplatky při zrušení pobytu:

  • 100 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 10 dní před příjezdem

    • Ubytovací řád hotelu SKY SUITE

      ​1. Hotel je oprávněn ubytovat pouze hosta, který se řádně zaregistruje
      (vyplní všechny potřebné údaje: adresa, datum narození, rodné číslo, země původu, telefonní číslo atd.).
      V opačném případě může hotel ubytování hostu odmítnout s ohledem k zákonu o místních poplatcích
      pro české občany a k zákonu 314/2015 Sb. pro zahraniční klienty.
      2. Za ubytování je host povinen platit ceny v souladu s platným ceníkem za celý pobyt během registrace
      na recepci nebo online. Za další poskytnuté služby host platí během pobytu, či při odhlášení,
      pokud nebylo stanoveno jinak.
      3. Hotel neodpovídá za věci hostem vnesené do hotelu (klenoty, peníze a jiné cennosti), ani za škodu
      na odložených věcech.
      4. Na základě potvrzené objednávky je hotel povinen hosta ubytovat od 14:00. hod do 18:00 hod.
      Po tuto dobu je pokoj pro hosta rezervován, není-li určeno jinak.
      Případný požadavek na ubytování před 14:00 hod. je nutné s hotelem
      dohodnout předem a vyčkat na potvrzení hotelu.
      5. V pokoji nebo společných prostorách hotelu nesmí host bez souhlasu vedení hotelu přemisťovat zařízení,
      provádět úpravy a jakékoliv zásahy do elektrické sítě nebo jiné instalace.
      6. V hotelovém pokoji a společných prostorech budovy, vyjma prostor k tomu výslovně určených,
      je přísně zakázáno kouřit.
      V případě porušení této povinnosti je hotel oprávněn hostu účtovat pokutu ve výši 1.000 EURO.
      7. Host je povinen při odchodu uzavřít vodovodní kohoutky, zhasnout v pokoji a při odhlášení
      na recepci odevzdat klíče, případně čip od garážových vrat,
      pokud byl s hotelovým manažerem domluven, že půjde po půlnoci mimo budovu.
      8. V případě ztráty klíče nebo čipu od garážových vrat je host povinen neprodleně ztrátu nahlásit na recepci.
      V případě, že tak neučiní, hotel nenese odpovědnost za vzniklou škodu související se ztrátou.
      Za ztracený klíč je hostu účtován poplatek ve výši 500 Kč, v případě ztráty čipu je to poplatek stejný.
      Tento poplatek je host povinen uhradit ještě před odjezdem z hotelu.
      9. Donášení a konzumace vlastního alkoholu a potravin do veřejných prostor hotelu není dovoleno,
      pokud není s personálem hotelu domluveno jinak.
      10. Hotel si z bezpečnostních důvodů vyhrazuje právo odepřít ubytování nebo ubytování okamžitě ukončit,
      odepřít obsluhu, případně pobyt v hotelu přímo zakázat osobám,
      které svým chováním, vzezřením nebo vystupováním neodpovídají běžným zásadám a standardům
      pětihvězdičkového hotelu mezinárodní úrovně.
      11. Za škody způsobené na majetku hotelu odpovídá host podle platných předpisů.
      Host hradí jím způsobenou škodu, pokud neprokáže, že ji nezavinil.
      Tento nárok se vztahuje i na škodu, která je zjištěna po odjezdu hosta.
      12. Během pobytu v areálu hotelu je každý host povinen chovat se tak, aby nezpůsobil vznik požáru.
      Chování hostů v případě požáru je upraveno v požárních poplachových směrnicích,
      které jsou s plánem úniku zveřejněny na pokoji při vstupních dveřích a slouží jako úniková cesta.
      13. Host nesmí do prostor hotelu vnášet nebezpečné předměty a látky
      (ostré předměty, zbraně, výbušniny, hořlaviny, žíraviny, jedy apod.),
      omamné či psychotropní látky, dále předměty či látky silně zapáchající.
      14. Hosté jsou povinni dodržovat ustanovení tohoto ubytovacího řádu, s kterým jsou povinni se seznámit.
      V případě, že je poruší, má hotel právo od smlouvy o poskytnutí služeb hotelu odstoupit
      před uplynutím dohodnuté doby.
      Při zjištění porušení ustanovení ubytovacího řádu je hotel oprávněn přijmout veškerá nutná opatření,
      potřebná k zamezení porušování ubytovacího řádu, a to dle povahy porušení i v součinnosti
      s bezpečnostní službou hotelu, případně Policií ČR.
      15. Zjednodušený manuál SKY SUITE STEWARD je k nalezení v hotelových informačních deskách SKY SUITE.
      16. Podrobný evakuační plán prostoru je uložen po pravé straně čelem ke vchodovým dveřím.
      17. Tento ubytovací řád je platný a účinný od 01.01.2024

      Provozovatel: Tower Gastro s.r.o., IČO 05554942, se sídlem Roháčova 145/14, 130 00 Praha


      Obchodní podmínky hotelu SKY SUITE

      Úvodní ustanovení
      Ubytovaní klienti se řídí právním řádem České republiky na základě českého práva a Ubytovacím řádem hotelu SKY SUITE.
      Ubytovaný host přijímá Ubytovací řád jako smluvní podmínku ubytování a je povinen dodržovat jeho ustanovení.
      Každý host je povinen se s tímto Ubytovacím řádem seznámit, na jeho neznalost nebude brán zřetel.
      Ubytovací řád je uveřejněn na internetových stránkách hotelu SKY SUITE, na platformě Booking.com, je k dispozici na pokoji
      v tištěné podobě a je zasílán elektronicky při rezervaci pokoje.
      Předmět smluvního vztahu
      Tyto podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran při pronájmu hotelového pokoje pro ubytování a jiných služeb
      hotelu jako jednotlivé služby dle individuálního požadavku zákazníka.
      Vznik smluvního vztahu
      Smluvní vztah mezi klientem a hotelem vzniká potvrzením objednávky pobytu ze strany hotelu. Hotel se zavazuje poskytnout
      klientovi pobyt a zabezpečit ve sjednaném rozsahu a kvalitně sjednané služby (dále jen „pobyt“) a klientovi vzniká závazek
      zaplatit hotelu smluvní cenu.
      Ceny, stornovací a platební podmínky
      1. Cena je uvedena za pokoj na jednu noc, včetně snídaně, pokud nezvolí host jinak.
      2. V ceně ubytování je zahrnuto DPH ve výši 12 % a rovněž i městský poplatek ve výši 50 kč/osoba za den.
      3. Zrušení potvrzené rezervace učiněné přes webové stránky hotelu je možné pouze písemnou formou na email
      4. Při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. Booking.com) je nutné rezervaci
      zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele způsobem, který poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace.
      5. Změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace
      a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace.
      6. Platba v hotovosti je možná pouze v ojedinělých případech čili po domluvě.
      V případě platby kreditní/debetní kartou bude účtována částka v měně CZK nebo EUR dle vybrané měny.
      7. Hotel si vyhrazuje právo předběžné předautorizace karty hosta až do výše celkové částky za ubytování.
      8. Zrušení rezervace
      8 a. Zdarma 10 a více kalendářních dní před příjezdem.
      8 b. 100 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 10 kalendářních dní před příjezdem.
      9. V případě, že klient ve smluvní termín nedorazí, je rezervace stornována a hotel je oprávněn
      účtovat celý pobyt hosta.
      Práva a povinnosti hosta
      1. Host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor.
      2. Host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím,
      že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění. Výše úhrady bude určena hotelem.
      3. Host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu,
      aby mohla být sjednána náprava.
      4. Host je povinen nejpozději v den příjezdu uhradit náklady spojené s využitím ubytovacích služeb hotelu, nejpozději
      v den odjezdu je pak host povinen uhradit ostatní náklady – doplňkové služby
      (masáže a jiné hotelové služby), nebylo-li dohodnuto jinak.
      V případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat odpovídající částku z platební karty hosta po jeho odjezdu.
      5. Doba přihlášení do hotelu je od 14:00 do 18:00 v den příjezdu.
      6. Doba odhlášení je od 09:00 do 11:00 v den odjezdu.
      7. Hotelový pokoj i prostory celé věže jsou nekuřácké.
      Porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval penále
      ve výši 25 000 Kč za vyčištění pokoje či prostor věže.
      Kouření je možné pouze před vstupem do věže a na místě tomu vyhrazeném.
      V případě, že klient svou nedbalostí spustí požárně bezpečnostní systém, jsme jako provozovatelé hotelu SKY SUITE nuceni
      vyžadovat uhrazení vzniklé škody, která se pohybuje v rozmezí 250 000 až 500 000 Kč.
      Doplňující informace
      1. Domácí mazlíčci nejsou povoleni.
      2. Dodatkové služby jako jsou masáže, narozeninová výzdoba a jiné, je potřeba oznámit hotelu
      minimálně týden před příjezdem hosta.
      3. Důležité informace jako bezpečnostní protokol a evakuační řád je k nalezení v Ubytovacím řádu hotelu SKY SUITE.
      4. V celé budově je přísně zakázána manipulace s otevřeným ohněm.
      Práva a povinnosti hotelu
      Hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu hotelu.
      Využití osobních údajů
      Od hotelových hostů a návštěvníků webových stránek získává hotel osobní údaje, které zpracovává v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016. Tyto údaje jsou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou do
      ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje nejsou poskytovány dalším osobám.
      Závěrečné ustanovení
      Tyto podmínky jsou platné od 01.01.2024 a hotel si vyhrazuje právo jejich změn a host je povinen
      se řídit těmito aktuálními podmínkami.

      Provozovatel: Tower Gastro s.r.o., IČO 05554942, se sídlem Roháčova 145/14, 130 00 Praha

      Obchodní podmínky Hotel.cz

      1. Pojmy

      1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].

      1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.

      1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).

      1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.

      2. Úvodní ustanovení

      2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).

      2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.

      2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.

      3. Rozhodné právo a právní režim

      3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

      3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

      3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

      4. Proces objednání služeb a jejich úhrady

      4.1. Objednání

      Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

      Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.

      4.2. Cena služby

      Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.

      Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.

      Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.

      Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.

      V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.

      4.3. Platební podmínky

      Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.

      4.4. Dárkové poukazy

      Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.

      Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.

      Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.

      DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.

      Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.

      Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.

      Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.

      Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.

      DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.

      Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.

      4.5. Zprostředkování komunikace

      Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

      5. Storno podmínky a reklamace

      5.1. Storno podmínky pro ubytování

      Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

      5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy

      Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.

      Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.

      5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.

      5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.

      5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.

      5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.

      5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.

      6. Odpovědnost za obsah a informace na Portálu Hotel.cz

      6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).

      6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.

      6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.

      6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.

      6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.

      6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.

      7. Oznámení o protiprávním obsahu a informacích na portálu Hotel.cz

      7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).

      7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).

      7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

      7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
      (a)  údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
      (b)  identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
      (c)  prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
      (d)  vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
      (e)  další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.

      7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.

      7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.

      8. Další povinnosti Ubytovacího zařízení

      8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.

      8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.

      9. Osobní údaje

      Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
      www.hotel.cz/privacy-policy/

      10. Platnost a účinnost

      10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.

      10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.

      10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.